god morgon alla solstrålar

jag vaknade för kanske 10 min sen av min väckarklocka. och jag var faktiskt inte så trött som jag brukar vara när klockan ringer. men det kanske var för att jag la mig rätt så tidigt igår. ah, jag försöker iaf att inte vända på dygnet som man gjorde de första veckorna på lovet. typ gick och la sig 5 på morgonen och gick upp 3 på dagen lixom.
men ja tillsak. du sitter jag iaf i sängen och ska läsa lite bloggar. om inte emma har smsat mig innan halv 11 så ska jag ringa henne. haha då har hon alltså somnat om, inte så ovanligt kan jag ju säga(a)
sen ska jag göra mig iordning och sen ta halv 3 bussen in till stan med emma. emma ska städa och jag handla lite småsaker. sen åker vi hem och träffar ida.
dagens outfit får ni se sen när jag vet vad jag ska ha på mig.......
jaja, hörs snart igen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0