godmorgon världen

igår kväll/natt kom min bror in till mitt rum och vi pratade massa. och sen bestämde vi oss för att han skulle sova i min bäddsoffa. haah myspys huh? jaja, vi vaknade iaf vid kvart över 11 av att mamma kom in. och nu ska vi snart ner och äta frukost. lördags frukosten är alltid godast, för pappa har spelat hockey nu på morgonen och på vägen hem så köper han alltid med  färskt bröd och sånt. hah så ja, det ska bli gott.
men nyss när jag skulle ladda hem lite mer simmar så gick det inte ;o
åh jag hittade värsta snygga killen ju :(
erkänn, han var snygg!

haha, jaja, nu är jag jätte kissenödig också, pusspuss/towe

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: hahha ah ok XD

görs idag? :)

2010-01-09 @ 12:23:04
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0