hello sunshines!

sitter här hemma nu och ska snart börja packa! ska snart äta och sen skjutsar mamma mig till ida och vera. ska vara med dom ikv och så sover vi hos ida. blir väl kolla på film och så! :)
men ah, skoldagen var jobbig och jag hatar vårat schema på fredagar. fett dåligt, långtråkigt och bara sämst. hade nu också musik ist för hemkunskap. ÄNNU SÄMRE!
men ah, efter skolan åkte jag, emma och ida upp på stan. gick direkt till la baguette och fikade. blev kladdkaka och glass för min del! mycket skratt också, älskar er så jävla mkt!
sen skulle eemma städa så jag och ida fortsatte till gina. kollade lite och sen kom vera också. jag gick till expert och frågade om min mobil. den är cp igen och allt på hela mobilen har försvunnit. så jag lämnade in minneskortet och så skulle dom fixa det. sen mötte jag upp dom igen. då gick vi till mässan och köpte godis och sen vidare till bussen.
men nu hinner jag inte skriva mer. ska snart äta och måste ju hinna packa också! om vi inte hörs ikv mer, så hörs vi imr! ciao<3 / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0