hos emma igen!

nu sitter jag i emmas säng. har precis tagit bort sminket och nu gör emma och ida det. som ida skrev förut så sover hon också här<3

alexandra, sussi och johan hämtade mig vid halv 7. åkte hem med dom och träffade mamma, pappa och samuel. åt sen middag med dom och vid halv 9 kom ida&emma och hämtade mig. då åkte vi in till stan och träffade marcus och rasmus. dom hade tagit in på elit hotel så vi gick dit och upp på deras rum ett tag. senare bar det av till bion. men först skulle jag&ida köpa bonaqua! we love it

men på pressbyrån var det dyrare än på gottis. klubborna kostade 3kr på pressbyrån & 1 på gottis! liiiite skillnad kanske. så vi sprang ända bort till gottis men då fanns det såklart ingen bonaqua. så då köpte vi vitamin well ist och klubbor(L) klockan var då kvart över 9 och bion började då. så vi sprang till emma som stog vid pressbyrån och sen vidare till bion.
när vi kom dit hade filmen inte börjat än som tur var. men när den sen började fanns det ingen text. vi ba omg, vi fattar ju inte nått om det inte är text. så jag, ida och emma sprang ut och letade efter personalen och dom sa att dom hade fixat det. och när vi kom tillbaka sa marcus att precis när vi hade gått ut hade texten kommit fram. så typiskt! men aja, filmen var jätte bra iaf. både läskig, sorglig och bra! 

vi åkte hem vid 12 och tog såklart nattmacka som vi brukar göra. hha anneli och magnus sov så vi skulle vara tysta. men det går bara inte när man måste vara det! så vi flummade sönder, hihi!

nu är ida och emma klara och vi ska lägga oss i sängen och prata nu. imr åker jag till mormor&morfar vid 2. så jag bloggar inte förens på kvällen när jag kommer hem. hörs då

puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0