jobbiiiiigt

nu har jag fixat med mina neccisärer. eftersom att jag köpte en ny så var jag ju tvungen att byta ut min gammla mot den nya(y)
och det här var inte ens allt...
haah jaja
och såhär blev dt tillsist, nice huh?
haah asså dom till vänster är dom jag kmr använda.
i den lilla som ni kanske märker haha har jag smink
och i den stora som jag köpte idag har jag allt annat man behöver =>
dom till höger använder jag typ inte
i den rosa är det bara nagellack osv
och i den leopardfärgade ligger bara massa "extra". tex en annan ansiktskräm, deo, krämer, smink osv.
fast dom använder jag inte somsagt, har de bara som reserv typ(a)
och ja, min smyckehand är det kanske liteeeeeee överdrivet mkt saker på ;o
jag måste fixa det nångång, haha men just nu orkar jag inte(a)
puss/towe

Kommentarer
Postat av: Clara

As fin neccisär!:D

2010-01-06 @ 20:45:09
URL: http://tclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0