kung i paint or what?

towe, jag vet varför stumpan men jag kan hjälpa/visa dig imorn varför det blir så :) tihi
men ah nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och läsa lite sen sova, är sjukt trött. eller som towe skrev, seg? jag vet faktiskt inte heller? aja lär väl märkas, kommer somna med boken i ansiktet.. så dethär blir mitt sista inlägg, även om towe och jag lovade varandra att eftersom vi vart så dåliga på att uppdatera sistonde så skulle vi göra 3 inlägg var, men det har jag inte gjort. sryyyy:( hörs iaf imorn igen. puss / ida


den här söta gjorde jag på lanet förra veckan trorja det var.
haha, hittade den nu så ah lägger upp den bara för jag är så bäst :)
eller inte. men towe och jag sa att vi skulle lägga upp en serie idag
men hann inte göra nån så. ni får bara en paint bil ist. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0