lista

haha jag kunde inte somna riktigt, men nu är det knappt så att jag kan hålla ögonen öppna, men här är en lista och som ni ser så blev det en ny kategori "listor".
Namn: towe
Kallas för: haha emma kallar mig totte.....
Stjärntecken: vattuman
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Piercingar: 2 i öronen bara, haha(a)
Tatueringar: nix
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: brunt
Fräknar: ja, eller på sommaren ibland(a)
Motto: venne hhaa :D
Kär? nej, feeeeeeeeeeettt skönt
Önskar du att du bodde någon annanstans? njea, jag vet inte, isf stockholm
Tycker du att du är attraktiv? haha va?(a)
Vilket schampo använder du? det är olika
Vad är du rädd för? att förlora nån jag älskar
Gillar du att tvätta? har aldrig gjort det..
Gillar du berg- och dalbanor? JAA! haha :D
Gillar du någon? haha, ja det gör jag väl? elr asså vadå? :o
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? jaaaaa
Gråtit över en flicka? jaa
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? ja
Antal…
Gånger du varit kär? 2 tror jag
Gånger ditt hjärta brustit? 2
Hjärtan brustit på grund av dig? vet inte, elr jo 1 fast va?
Tjejer du kysst? nt kysst, pussat :*
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? men oj, det är jättejättejätte många ju :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet inte :D
Senaste…
Boken du läste? eh kmr nt ihåg(a)
Personen du fick e-mail av? kollar inte mail ;d
Personen du fick brev av? hhaha, jag tror det va i typ 5an av ida elr nått xd
Personen som du kysste seriöst? eh, jag vet inte om senaste var så seriöst..?
Personen du var tillsammans med? - jacob
Personen du kramade? mamma
Personen du pussade? ida
Personen du fick sms av? felicia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? eh, haha det va vääääldigt länge sen :o
Saken du köpte? örhängen
Vad har du gjort idag? skolan, pluggat och tv typ
Brukar du svära mycket? ja, hela tiden faktiskt :$
När stiger du upp på morgonen? när det är skola vid typ halv 7 kanske, annars efter 12 nångång :D
Vad har du på dig? min sov t-shirt :D
Vad ska du göra ikväll? sova :)
Vad är du allergisk mot? nada
Var har du ont? naaaaaaaaaaaacken!
Använder du hårspray? nix! elr typ kanske 1 gång i månaden, beror på vilken frisyr jag har :)
Kan du stå på händer? nej:D
Håkan Hellström eller The Ark? håkan hellström, fast ingen
Salt eller socker? socker!!!!
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? njea, inte ledsen direkt :D
Var du glad igår? det kmr jag inte ihåg :)
Vad dansar du till? eh vadå? :o
Stockholm är… ? sveriges huvudstan :D
Göteborg är… ? en stad i sverige (h)
Kan du sjunga? HAHAH nej
Spaghetti eller makaroner? åh, va svår fråga, båda :D
Land du vill besöka? THAILAND igen tack!!!!
Namn: towe

Kallas för: haha emma kallar mig totte.....

Stjärntecken: vattuman

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Piercingar: 2 i öronen bara, haha(a)

Tatueringar: nix

Skostorlek: 36/37

Hårfärg: brunt

Fräknar: ja, eller på sommaren ibland(a)

Motto: venne hhaa :D

Kär? nej, feeeeeeeeeeettt skönt

Önskar du att du bodde någon annanstans? njea, jag vet inte, isf stockholm

Tycker du att du är attraktiv? haha va?(a)

Vilket schampo använder du? det är olika

Vad är du rädd för? att förlora dom jag älskar

Gillar du att tvätta? har aldrig gjort det..

Gillar du berg- och dalbanor? JAA! haha :D

Gillar du någon? haha, ja det gör jag väl? elr asså vadå? :o



Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? jaaaaa

Gråtit över en flicka? jaa

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja

Antal…

Gånger du varit kär? 2 tror jag

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustit på grund av dig? vet inte, elr jo 1 fast va?

Tjejer du kysst? nt kysst, pussat :*

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? men oj, det är jättejättejätte många ju :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet inte :D

Senaste…

Boken du läste? eh kmr nt ihåg(a)

Personen du fick e-mail av? kollar inte mail ;d

Personen du fick brev av? hhaha, jag tror det va i typ 5an av ida elr nått xd

Personen som du kysste seriöst? eh, jag vet inte om senaste var så seriöst..?

Personen du var tillsammans med? - jacob

Personen du kramade? mamma

Personen du pussade? ida

Personen du fick sms av? felicia

Gången hela din familj åt middag tillsammans? eh, haha det va vääääldigt länge sen :o

Saken du köpte? örhängen

Vad har du gjort idag? skolan, pluggat och tv typ

Brukar du svära mycket? ja, hela tiden faktiskt :$

När stiger du upp på morgonen? när det är skola vid typ halv 7 kanske, annars efter 12 nångång :D

Vad har du på dig? min sov t-shirt :D

Vad ska du göra ikväll? sova :)

Vad är du allergisk mot? nada

Var har du ont? naaaaaaaaaaaacken!

Använder du hårspray? nix! elr typ kanske 1 gång i månaden, beror på vilken frisyr jag har :)

Kan du stå på händer? nej:D

Håkan Hellström eller The Ark? håkan hellström, fast ingen

Salt eller socker? socker!!!!

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? njea, inte ledsen direkt :D

Var du glad igår? det kmr jag inte ihåg :)

Vad dansar du till? eh vadå? :o

Stockholm är… ? sveriges huvudstan :D

Göteborg är… ? en stad i sverige (h)

Kan du sjunga? HAHAH nej

Spaghetti eller makaroner? åh, va svår fråga, båda :D

Land du vill besöka? THAILAND igen tack!!!!

nu ska jag sova, natti puss/towe

Kommentarer
Postat av: Liiv

söt blogg :)

2010-01-19 @ 21:52:06
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: JOAKIM.

kul med listor ju=)

2010-01-19 @ 21:56:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Milla

fiin blogg :)

2010-01-19 @ 22:07:47
URL: http://bubblig,blogg.se
Postat av: Matilda

Vill också till Thailand igen!

2010-01-19 @ 22:07:53
URL: http://matildaholmgren.blogg.se/
Postat av: Josefine

hejsan svejsan :)

hoppas du haft en bra dag , puss <3

2010-01-19 @ 22:12:29
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Mattias

hej gud vilken fin blogg!! :)

2010-01-19 @ 22:15:18
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: ann-lo :)

hejsan :)

söt och fin blogg du har !

hoppas du har haft det bra,

kramar ann-lo (:

2010-01-19 @ 22:17:00
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: JANNY

Alla kan ju STÅ på händer ;) eller ja, inte dom utan armar eller ben iofs..besök gärna min blogg! ;)

2010-01-19 @ 22:48:26
URL: http://jaanny.blogg.se/
Postat av: emma

TOTTE :D :D<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-21 @ 11:24:25
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0