nu är jag också nyduschad och fräsch!

sitter i sängen nu och har precis smörjt in mig med brun utan sol och vanlig body lotion. ansiktet är också insmörjt (såklart)
nu ska jag nog lägga mig och kolla på tv ett tag och sen bloggar jag nog en gång till innan jag lägger mig.
men imr iaf så blir det att träffa bästaemma&bästaida!
jag går nog inte upp för sent imr, har jag best ämt, jag tror helt enkelt att jag ställer klockan på 11 elr nånting(y)
duktigt va?
sen ska jag göra mig iordning osv och sen åker jag nog till emma. ida ska vara barnvakt så hon kmr senare. vid kanske 6 åker jag hem igen, äter middag med sussane, johan och alexandra + familjen. sen åker jag ner till älsklingarna igen. och då åker vi förhoppningsvis och ser på bio. vet inte om det blir luftslottet som sprängdes elr 2012. men det är sånt som märks!
sen sover vi hos nån, blir nog hos emma eller ida. men jag bloggar såklart mer om dethär imr :D
nu ska jag lägga mig framför tvn, hörs senare
puss/towe
mys-outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0