ny dag, nya tag

gick upp för en halv timme sen, och nu är jag färdig. ska snart ner och äta frukost. ska bli gott. i'm hungry!
sen är det ju såhär. att varje dag när inte vi har sovmorgon så åker jag med min mamma till emma elr elin. och är där tills skolbussen går. den går kvart över 8 elr nånting.
min skolbuss som går härifrån mig suger. det är bara tråkigt folk och så kmr den typ 10 i 8. hah kul att komma till skolan vid 8 lixom? nt..
så ja, det är därför. fast det är as mysigt att komma till elin elr emma på morgon, haha :*
jaja, nu ska ni få se dagens outfit
adidasbyxor
och en mjukiströja
utsläppt, platt hår. fast lite hår är uppsatt bak i en stor hårklämma.
(jag var tvungen att kluddra för, för jag är så himla trött och såg helt drogad ut..)

idag tror jag det bara bli hem & ta det lugnt. men får se, puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0