ojojoj

nyss när jag loggade in på våran sida på blogg.se så blev jag chockad, haha hela första sidan va full med kommentarer typ. ja ba opps :ooooo
ah, man ser inte så bra. men lite iaf.
och fortsätt kommentera och läs, det är MYCKET roligare att blogga om folk kommenterar :)

statistiken höjdes också



men jaja. nu är jag iaf hemma från skolan. sitter i soffan och zappar mellan top model, one tree hill och supernany haha. men ah, snart ska jag iaf plugga lite mer matte och senare kommer ida hit. vi ska plugga lite engelska, elr bara träna på glosor och sen bara mysa. hon sover här sen också :)

imr i skolan har vi nån kulturdag? först är det bio med alla 9or tror jag? och sen fick man typ välja vad man ville göra på eftermiddagen. asså typ mellan värsta konstiga sakerna och jag och ida stog uppskrivna på monitopi elr nånting, haahh vi hade inte en aning om att vi hade valt det och ahha vi viste inte ens va det var. men det va nånting med att trycka saker på saker. hahah jag vet fortfarande inte rikigt men jaja vi får se imr.
vi bröjar också vid 9 halv 10 tror jag, men jag vet inte hur jag och ida ska komma till stan. men det ordnar sig nog :D
nu ska jag plugga lite, hörs sen :D
puss/towe



Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: mmmh exakt!

2010-01-20 @ 16:41:18
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: JOAKIM.

sv: deal ;)

2010-01-20 @ 16:43:56
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0