semlor

seg som vanligt efter skolan.

åt iaf som vanligt och pratade med vera ett tag i telefon.
vi kom då överens om att inte åka till virginska på den där mediainformationssaken.
ingen av oss orkade eller hade lust med det så.
har iaf bara legat och tagit det lungt ett tag nu, har haft ont i huvet sen jag kom hem.
jag måste typ ha migrän eller nått? för jag har jämt jätte ont i huvet. fast vet ju inte
hur det känns, kanske är mkt värre än så som jag har??

aja, blir nog iaf inte att sova hos towe ikv som vi tänkte:(
så ska plugga matte sen när pappa hämtat mina saker hos towe,
sen träna (med huvudvärk), duscha och sen får vi se.

hörs snart igen puss/ida


gjorde dom nyss tsm med mamma och kinn.
mmmmmmmmmmmmmmums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0