shopping

åkte upp på stan vid kvart i 12 somsagt. och jag mötte jennifer vid HM ca 10 över 12. sen har vi shoppat typ hela dan. elr vi åt lunch på la baguette och pratade enmassa. mysigt har det varit(L) tack för dagen gumman! jag åkte hem vid 20 över 4. och fyfan vad kallt det är uteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, frös ihjäl typ.
men ja, här kmr bilder på min shopping:
-tofflor från accent. jag har velat köpa dom jätte länge. men har bara inte gjort det, vet nt varför. men när jag skulle köpa dom idag så var det halva priset, så det var ju bra att jag nt köpte dom innan (y)
dom kostade iaf 49:-

-armbandet köpte jag på lindex och det kostade 49:-

-neccisären köpte jag också på lindex och den kostade 59:-
det var halva priset, fast den kostade egentligen 200. så jag fattar inte vad dom fick 59 ifrån? men jaja, det är ju bara bra att det var billigare!
köpte den här tröjan på bikbok. den är inte så jätte fin direkt. men det var halva priset på den och den var skönt. så jag köpte den iaf, haha :) kostade 100:-


cardigan från bikbok. den kostade 199:-


kort "jacktröja" från gina. halva priset på den också, så den kostade 149:-


och så köpte jag hårspännen på HM.
de kostade 19:-

puss/towe



Kommentarer
Postat av: jennifer

tack själv gumman, måste vi göra om! :)<33

2010-01-06 @ 18:19:47
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0