simsdax!

nu är jag hemma igen!
kom hem vid kanske 11 och har nu duschat och så. ligger nu i sängen och ska snart spela sims. haha cool jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. men först ska jag ladda ner lite snyggt hår, snygga kläder osv. elin gjorde en användare till mig på thesims.se haha så nu ska det laddas ner coola saker!
ts, jaja....
min dag har sätt ut såhär:
jag och bästavän åkte upp på stan. gick runt och kollade lite och så. köpte en "kräm" som man ska ha under foundation, blandat med foundation elr ist för foundation. jennifer köpte den på stan i ondsdags och hon skulle säga till mig om den var bra och det var den. så jag köpte den idag. ni kan läsa mer om den på hennes blogg: www.jennalfredsson.blogg.se!
vi satte oss och åt på la baguette. skulle bli en liten snabblunch, men satt där och pratade i mer än en timme. hah, vi hade så mkt att prata om! men det var jätte mysigt gumman! älskar dig, du är bäst!!!!!
vi gick sen runt lite mer och tog sen bussen hem. gick hem till emma och mös. satt vid datorn och åt typ.
sen kl 8 kollade vi på lets dance och åt chips och dipp.
elin kom också, kanske vid halv 9. då pratade vi massa! mysiiiiiiiiiiigt!

imr har jag lite olika planer om vad som händer. så jag vet inte riktigt än hur det blir,
men jag tror kanske att det blir hovsta ett tag och sen träffa ida. elr bara åka och vara med ida, men vi får se, bloggar ju mer om det imr :)

the sims väntar, pusspårumpan/towe
på bussen hem från stan
maten på la baguette! älska kyckligsalladen<3

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: nej ja bara undrade ^^ ja är också det därför hehe :)

2010-01-08 @ 23:56:41
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: emma

älskar dig också bästavän, dagen har varit sjukt bra:)

förlåt att jag slog dig i huvet..men du var elak och klistrade en lapp på min dator ju(a)<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-09 @ 00:06:45
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0