sovdax!

okej inte riktigt än, men snart. ska bara plocka undan lite och sen borsta tänderna. hämta ett glas vatten och alvedon också.
imorgon blir det nog att vara hemma själv en stund, senare ska jag träffa towe :)
får se vad vi hittar på. men blir väl att kolla fim, vi har ju några kvar sen sist, sen sover vi över också. sen sist menade jag när vi var med jennifer, då laddade vi ner massa filmer (eftersom emma hjälpte mig genom telefon hur man skulle göra och att skaffa programmet så man kan göra det) såah, nu är jag så cool att jag kan det(h) fast efter att vi laddat ner nåra filmer och sen skulle in på internet så bah tog det typ en kvart innan man kom in och hela datorn typ lagga sönder? så så bra var det kanske inte.. menmen.

vi hörs iaf imorn igen och får se då vad som kommer händer under dan. puss/ida


Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: ja bor i bredäng ^^ dd? :D

2010-01-09 @ 02:15:55
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0