tack för gårdagen & dagen, ida gumman!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JENNIFER(L)(L) :D:D
yes, nu är jag hemma som ni kanske märker :)
jag kom hem till ida igår vid kanske 2,3 nångång. vi satte oss och spelade sims,
pratade, kollade på tv och sånt mys:)
vid 8 kollade vi på robinson med kinnsan (L) tsss
myspys, tjockade oss som vanligt också såklart (a)
sen kollade vi lite på hundtricket. den är bra tycker jaaaaaaaaaaaaag =>
sen gick vi ut till boden, hahah guuuuuuuuuuuuuuud va kallt det var. jag lovar flera minusgrader!
vi höll på att frysa ihjäl, men vi hade iaf massa täcken och filtar.
haha, vi la oss och spelade sims lite mer,
sen låg vi och pratade massa.
somnade kanske runt två och vi hade stallt klockan på 9 imorse,
men gick inte upp fören halv 11. då åt vi frukost
och sen la vi oss och pratade
kollade lite på tv, spelade sims osv. åkte hem vid 2.

nu ska jag snart göra mig iordning och åka och träna.
shit, jag har inte tränat på flera månader.
hahah jaja, får se om jag ens
tkr att det är roligt längre. men ja, nu ska jag fixa mig. kmr om en stund(a)

puss/towe

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihiih bra towe! :D:D(a)<333

2010-01-10 @ 15:03:00
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0