the city on tv

hej bloggen!
jag kom hem vid typ 4. och har suttit och pluggat sen dess. men först hämtade jag lite gott att äta på. en banan, macka, muffins och te :)
sen nu har jag precis gjort klart alla frågorna på svenskan. nu har jag bara en lite sammanfattning kvar. men jag har inte fått det rätta häftet än så jag får göra det imr elr nån annan dag ist. men ja, nu ska jag iaf fortsätta plugga. ska läsa lite NO och sen göra matte om jag orkar. hörs lite senare igen :)
puss/towe
gulligt sudd, iknow :)

och på dom här bilderna ser ni ju dagens outfit också. hah elr ja, man kanske inte kan kalla det outfit hah:D
men ja, det är iaf en träningsoverall. hah, fett mysigt att ha iaf. och eftersom att jag försov mig en timme imorse så tog jag bara på mig det som var lättast! :D tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0