aggresiva towe

hej!

mina damputbrott har lugnat ner sig lite. för helvete vad damp jag hade där ett tag haah. ah min dag iaf:

vaknade hos ida, mös massa! sen kom vera gick till bussen. elr sen fick jag kuta som fan, skit jobbigt. kom iaf med bussen och åkte hem till jennifer! vi kollade på film och pratade. hade mycket att berätta för varandra haha! mysigt va det iaf gumman!<3

sen skulle jag åka hem med 5 bussen men den gick tydligen inte och min träning började 6. fan vad arg jag blev. tog bussen som gick halv 7. fattar ni?!?!?!? jag satt ute och väntade på bussen ifucking jävla 1 och en halv timme. asså ni fattar nog inte hur arg jag va! skulle nog kunna döda nån helt seriöst haha! låter hemskt mmen fan ah hah
kom iaf hem, stängde in mig på rummet och surade. men sen blev jag godis sugen och gick ner och åt godis och sen blev jag lite gladare:)

nu ska jag iaf fixa på rummet, ser ut som bajs! och garderoben ska jag också fixa =)

mitt minneskort är borta föresten så blir inga bilder från mobilen på ett tag :/

IMORGON FÅR JAG MIN LÖN! det är mycketmycketmycket bra!!!! / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0