bullar är gott

sen senaste inlägget har jag bara chillat. kollat på tv och ätit lite, hur skönt som helst!

ikv ska jag inte göra ett skit! ska bli riktigt skönt att bara vara hemma. skulle egetnligen springa, men fan det orkar ja inte. ibland får man vara lat och bara ligga i soffan :)

har inte så mkt att blogga om men jag kan iaf säga att jag saknar emma, ewelina och clara som bara fan! emma och ewelina kmr jag inte träffa fören tidigast fredag men clara kmr jag träffa redan imr :D

nu ska jag chilla eftersom att jag är en cool jävel! puss/towe

Kommentarer
Postat av: ewelina

du vet att jag saknar dig också!<3<3

2010-07-27 @ 20:11:34
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0