dagens

tja tja bloggen!

igår kom pappa och siri kanske vid kvart över 12. åkte då och handlade massa gott och åkte vi till stugan. det va inte alls bra väder. men vi hade mysigt iaf :) kollat på film, spelat kort, skrattat, spelat sims osv
åkte med 3 bussen hem idag. när jag kom hem fräshade jag och plockade på mitt rum. såg ut som en soptipp. nu sitter jag vid min brors dator. min är typ sönder haha .....

om typ en kvart ska jag till bussen och åkte och träffa nivetvem ;) hehehe ne men ja, bloggar sen när jag är hemma igen :D puss/towe

här kmr lite bilder föresten ;)


dagens outfit

 
siri<333


sötis emma på mcd :D

bilder från västkusten


 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej, en fråga bara använder du brun utan sol? :)

2010-07-18 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0