dålig blogg just nu, vet

igår:

åkte från hovsta vid kanske 7. åkte till coop och mötte emma och ewelina. ewelina gick hem efter ett tag och jag och emma gick och mötte lite folk. sen gick vi till bussen och åkte till stan. träffade ett roligt gäng på bussen och hängde med dom på stan ett tag heh sen blev vi hungriga och gick till mcd. åt mat sen gick vi till bussen, där träffade man också massa folk och på bussen va det typ kaos haha fyftusan :D

men jag och emma åkte iaf hem hit till mig och sov. sen åkte emma imorse. nu sitter jag hemma och väntar på pappa och siri som ska komma snart. sen ska vi åka och handla och sen iväg till stugan :)

hörs nångång igen heh puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0