måndag afternoon

tjenare :)

har inte blivit så mkt sol och bad som jag skulle ha viljat. haha har inte varit så mkt sol. molningt typ :/ har faktiskt inte badat nånting idag :o har ist legat på bryggan och läst och sen har jag spelat kort med mamma och pappa:) hihi men ikväll ska vi bada :D

nu håller vi på och grillar, sen ska vi nog kolla på lotta på liseberg, fett mysigt att kolla på ju:)

imorgon hoppas jag på fint väder! för ja ska vara här hela dagen och vill sola och bada! sen imr kväll ska jag in till lillån och träna:) vi hörs mer imr:D puss/towe


första bilden är tagen från verandan
andra bilden är när vi åkte ut med båten till farmor
förut, hehe, våran lilla stuga


från verandan


första bilden är min lilla vovvis i båten förut hah ;)
andra bilden är på min lunch

Kommentarer
Postat av: mikaela

kan ni lägga upp bilder på era sommarstugor skulle va kul att se :)

2010-07-07 @ 00:41:41
Postat av: Nikolairita

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 15:18:34
URL: http://nikolairita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0