monday morning

godmorgon!

igår kväll när jag skulle sova så tänkte jag med nån annan kroppsdel än hjärnan. hah jag stallde klockan på halv 9?!?!?! varför halv 9? bussen går kvart över 11 till stan. haha ah, som iaf till halv 10. och sen gick jag upp, tänkte äta frukost, men bor ju ensam här och jag har inte direkt handlat nått haha, så frukosten får ja hoppa över idag. men satte mig iaf och glodde på tv och nu har jag fixat mig litegrann.
som jag sa så tar jag bussen till stan vid kvart över 11. träffar ida och vera på bussen. kommer nog ta en tidig buss till stugan :) men ah vi får se. bloggar när jag har tid igen hehe puss/towe

HAHA, eftersom att outfit bilden inte blev nå bra och
eftersom att ja sitter på den gamla datorn med hundra miljarder
gamla bilder, så får ni en jäääääättte gammal bild på mig haha!


Kommentarer
Postat av: ewelina

fjortiiiiiiiiiiiiiis <333

2010-07-20 @ 15:09:53
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0