ni får bilder sen

nu var det ett tag sen jag bloggade, men kan berätta lite kort om veckan:)

onsdag
jennifer kom och vi kollade film, badade tunna och i sjön och massa.
sen sov hon hos mig.

torsdag
vi var i stugan typ hela dan, sen på kvällen åkte vi båt hem till henne.
sov där

fredag
jennifer följde med mig upp på stan och vi hade med oss smilla också:)
shoppade lite och sen fikade vi på mcd.
åkte med emmas mamma från stan hem till emma och sen skjutsade
hon ut oss till stugan. badade, åkte ringen och kollade film på kvällen.
har vart sjukt mysigt, vi har inte träffats på hur länge som helst gmn,
har saknat dig♥

lördag
vaknade vid 10 över 12, åt frukost (jordgubbar och grädda!) packade och
sen åkte vi hem. har kollat på film nu hemma hos emma och ska nog snart hem.
blir att gå ut på en liten promenad med vera då och om hon inte sover hos mig
sover jag nog själv hemma inatt. men vi hörs sen igen! puss/ida

Kommentarer
Postat av: emma

vi hade det skit mysigt och kul gumman, jag har saknat dig också!<3

2010-07-17 @ 20:15:46
Postat av: vera

blev ingen promenad :( men vi ses imöra ist:D<33333

2010-07-17 @ 22:20:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Ilyasanna

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-03-16 @ 18:40:28
URL: http://ilyasanna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0