om igår

tja!


nu har jag inte bloggat på skit länge känns det som haha, även fast det typ va igår? ;) hehe
men ahja =) jag tog 20 över 3 bussen till lillån igår=)
emma hämtade mig och vi gick hem till henne.
fixade lite och sen gick vi till bussen och åkte till stan.
gick till bion. tog ut biljetterna, åt mat på resturangen som finns där och
sen kollade på sex and the city! skit bra! :D
efter det gick vi och träffade elin en snabbis och
sen vidare till bussen för att åka till hovsta =) simon och tom kom
och hämtade oss på mopparna och vi 4a åkte till lången och badade.
efter det så åkte vi hem till simon. va där tills 2
då sista bussen gick. åkte till lillån och träffade lite folk.
va där en stund och sen gick vi hem till emma och sov vid
kanske halv 3, 3 nånting =) vaknade idag och åkte
med linda, mats och louise ut till stugan.
solat och badat hela dan!
underbart! vid typ kanske 6 kom ida :D
vi badade och sen cyklade vi till hennes stuga och spelade kort typ.
sen cyklade jag hem nyss för att äta.

vi ska träffas snart igen och kolla VM finalen! fett spännande :D

och tack emma för gårdagen/natten.
hur mysigt och rolig som helst, du e bäääst!<3

hörs nog mer sen puss&kram /towe

förlåt för inga bilder men har inte USBsaken med mig ut hit =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0