outfit

godmorgon! elr ah


igår kom jag ju till stugan vid kanske halv 3. kvart i 3 la jag mig på bryggan och solade. läste också. kvart i 7 gick jag därifrån haha och åt mat. sen gick jag och va med ida och vera. va med dom hela kvällen. vid halv 12 åkte vera hem då kollade jag och ida lite på film typ, sen sov. vaknade idag kvart i 1. gick upp, fick damp, åt frukost och sen åkte vi hem. dom skjutsade hem mig och nu har jag freshat lite och ska om en halv timme ta bussen till lilla emma gumman! vi ska på bio vid 6 och ikv ska vi väl försöka hitta på nått kul :)
sex and the city ska vi se föresten :D

sen sover jag hos emma så hörs kanske när jag är hos henne, annars när jag kommer hem imr, puss & kram / towe

outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0