sommarloooooov

ÄNTLIGEN har jag sommarlov på riktigt föresten!:D men kommer såklart sakna dagis och alla barnen! får hälsa på nån dag=)

nu ska jag packa till stugan imorn. blir nog där några dar och kommer inte hinna packa imorn för min buss till stan går 09.37. ska möta vera där och vi ska fika lite och sola och 20 över 12 går bussen till frövi. där hoppar vi av och går till stranden och solar ett tag och när vi ringer kommer pappa och hämtar oss med båten och vi åker till stugan. mysigt!

varför jag inte tränar föresten: har ju ont i bena lite då och då och det var tydligen inte benhinneinflamation som jag trodde så ska äta några tabletter (inflamationshämmande nånting) och under dom två veckorna fick jag inte träna heller.

men så nu ska jag fixa med packningen sen göra mig iordning och gå och lägga mig. vi har ju trådlöst internet nu också, äntligen, så kommer nog blogga från stugan nångång=) men vi hörs när vi hörs. hare bra sålänge! puss/ida


Kommentarer
Postat av: vera

haha tack så mycket, bara för mig lixom;D

vad härligt det ska bli :D <333333

2010-07-07 @ 09:34:31
URL: http://verawannhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0