ten inch hero

oj, hann inte blogga innan jag åkte. sry
men ah träningen va jävligt rolig! tummen upp(y)

när jag kom hem så duschade jag, sen fixade mig nått att äta. är ensam hemma idag, ganska skönt!
sen har jag precis kollat klart på filmen =) den hette ten inch hero! jäääääävvvvvvvvvvvvligt bra kan jag ju säga! rekomenderas starkt =)

nu sitter jag i soffan, ska kanske kolla nån mer film om jag orkar, annars bara tv och datan.

bloggar inge mer ikv, och vi hörs imr när jag kommer hem från jobbet! fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaan sista dagen imr, så jäkla göööttttt<33333333333333333333333333
men jag har ingen aning hur ja kommer komma upp imrbitti, ingen hemma som kan väcka mig.... h3h3 jaja

imrkväll är det träff med laget, typ en avslutning för säsongen elr nått. men vi tränar ju ändå tis och tors. ska hem till tess. grilla, kolla fotboll, spela fotboll, bada osv, kommer bli mysigt =)

men ah bloggar somsagt när jag kommer hem imr vid kanske 4. puss/towe



fan vad söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0