träning

tjena!

vaknade vid 10, gick ut. blev skit sur för att det inte va nån sol. så jag vände direkt och la mig i sängen igen. blev sen hungrig så gick och åt och sen blev det sol :D:D:D så jag la mig på bryggan och sen vid 1 typ så kom pappas jobbarkompis och hans fru. åt lite med dom sen solade lite mer. sen åkte vi hem till huset. la mig och solade här också och läste=)
vaknade precis, råkade somna där ute hah men ah nu ska jag packa en lite väska och sen byta om till fotbollskläder sen åka och träna :)

sen åker jag till stugan igen och sover där för imr ska det bli skit bra väder sägs det :D:D:D så ska jag sola och bada allday:)
men jag tror kanske jag bloggar mer ikv hörs puss/towe

första bilden är sen i lördags
när jag emma och clara åt på mcdonalds
andra bilden är sen jag solade i stugan förut


båda bilderna är från i lördags
men första på emma och andra på ewe
<3

Kommentarer
Postat av: emma

skjut mig

2010-07-06 @ 21:18:36
URL: http://eemmaan.blogg.se/
Postat av: ewelina

skjut mig också, tack

2010-07-07 @ 17:18:45
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0