västkusten

sov somsagt med ida igår, hade det mysigt och vid 1 idag elr nått kom emma och clara. ida gick typ efter kanske en halv timme. jag, emma och clara åkte vatten skidor, ringen, badade, solade och hade det roligt. älskar tjejorna<3
emmas mamma och pappa kom och åkte ringen sen och sen åkte vi med dom hem. blev avsläppt i lillån. träffade en liten pojke, va med han tills min buss gick hem<3

kom hem typ kvart över 10. har packat nu, eftersom att jag åker till väskusten imr :D:D:D:D:D

men bloggar snart igen med bilder och sånt. måste gå ner för jag dör av värme här upppe haha :O fyfan asså
men först ska jag ta en dusch och raka benen föresten, så hörs efter det hehe

se you soon puss/towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem träffade du?:)

2010-07-13 @ 01:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0