borta bra men hemma bäst

ojoojoj, jag skulle typ inte vilja vara på nått annat ställe just nu än här i soffan under filten med pannkakor! snart börjar tila tequila också, det är kul!!!!!!!

ah stockholm var iaf hur kul som helst! orkar inte ta kort på alla saker, visar kanske lite imr, men jag köpte typ:
en väska
2 skor
en cardigan
3 halsdukar (ska nog lämna tillbaka en imr)
ett par glasögon
2 nagellack
armband

inte sådär jätte mkt kläder direkt hahah men ah jag har typ 1000 kr kvar =>

men jag och ida ska iaf upp på stan imr en sväng. ska nog lämna tillbaka halsduken och så, men det här blir sista inlägget haha orkar inte, ska typ kolla på tv och så nu, sen sova. men vi hörs mer imr när jag vaknar och det lär bli ganska tidigt eftersom att byggarbetarna kmr kl 7 -.-

och föresten när vi åkte hem på bussen så satt det en as snygg kille bakom migggggggggg, call me om du ser det här! haahhah(a) nejdå haha jag är trött puss/towe


den här bilden är tagen imåndags innan jag klippte mig, hahaha fyfan, nu är mitt hår skit kort! elr iaf emot va det va på bilden :(
men ah orkar inte lägga ut nån bild nu, men ni får kanske se imr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0