godnatt

jävlar vad ida bloggar idag då :D
good honey<3

jag hinner inte med i hennes tempo idag, hihi(a)
but i try :)

nu sitter jag i sängen. samuel och jag kollde på aa förut, lite mysigt :)
men nu ska jag snart stänga av datorn, och läsa lite mer NO :(
och just ja det va ju nationella engelska idag, typ nån uppsatts och jag trodde att jag skulle suuuuuuuuuuuuuuuga men det gick bättre än vad jag trodde så tummen upp!

imr är det en ganska skön dag. elr jag har mkt prov men har bara 4 lektioner. först SO, då ska vi kolla film tror jag, sen bild, det är fett skönt, efter det jäääääätttte lång lunch. typ 2 timmar? så blir väl plugga lite kanske. sen språk, prov och läxförhör och sen no, prov... fett skönt när dom är över!!
men ja efter skolan åker jag hem. äter lite, sen blir det iväg och träna. efter det hem duscha en snabbis och sen åka till elin :)
men hörs mer imrgoon när jag kmr hem från skolan pusspuss/towe

Kommentarer
Postat av: isabelle

ja NO är sääämst!

nej jag klippte ju av mitt på sportlovet, så ber till de högre makterna att det växer snabbt! (a)<3

2010-03-24 @ 22:43:56
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0