godnatt!

ojojoj, jag är inte liiiite trött.....
har ont all over också, nt skönt. när jag vaknar imr lär jag ju vara en aning stel hahaha fyfan kmr dö, men ah i morgon är det iaf skola -.-

först matte, sen idrott, engelska, no och sen svenska. men på svenskan ska vi ta sånt där kort med klassen. ska typ vara greker elr nånting ahha. men ah iaf, sen när jag kmr hem ska jag plugga......
har 3 prov denna vecka....

imr är det också sovmorgon för jä*la skönt asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
och förut så kollade jag typ mig i spegeln och jag har blivit värsta solbränd i ansiktet. så det ser ut som jag har fondation på mig fast jag nt har det, hahah weird :)

men ah vi hörs imr puss/towe


bild från imorse när det var dax för skidåkning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0