H E L V E * * *

min dator är paj igen -.- elr internett cpar. men bara på min och inte mammas, pappas och samuels!!!!!!!!!!! så jävla typiskt -.-

men ah sitter iaf i min säng med mamma och pappas dator nu. kollar lite på lets dance :)
ska snart ner och ta bort sminket och så. sen ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok jag fick låna av elin. fjorton år till salu.

men dagarna nu har varit riktig bra!
träningen i torsdags gick bra och när jag kom hem duschade jag snabbt, packade lite och sen åkte jag till elin. emma och ida var också där och elin fick sina presenter :)
hon kmr väl säkert lägga ut dom på sin blogg, så kolla in där www.eerikssonelin.blogg.se
emma gick hem vid halv 11 och jag, elin och ida gick ut med kasper. sen typ spelade vi lite sims(a) och sen sov vi, helt slut var vi!

vaknade av att kasper kröp ner mellan mig och elin imorse. klockan var väl halv 9 elr nått. vid halv 10 gick vi ut med vovvisen och sen åt vi frukost. sen började jag fixa mig och åkte upp på stan och träffade mamma. köpte lite små saker, typ nagellack, ansiktskräm och sånt.
åkte sen till marieberg och kollade lite. sen skjutsade mamma hem mig till elin och vi pratade, satt vid datorn, gick ut med kasper och hade det mysigt. sen åt vi och kollade på skruva den som beckham :)
åkte med 7 bussen hem och när jag kom hem fick jag damp på min dator -.-

imr är det match! tidigt, typ 10  :(
men efter matchen åker jag hem, duschar och så. sen blir det nog behrn och kolla på KIF med laget. sen är jag med ida tror jag? :)
men jag bloggar mer imr igen orkar inte blogga mer idag och har inte så mkt att skriva(a)

men hörs mer imr, när vet jag inte, men den som lever får se puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0