home from elin

blev lite senare än vad jag trodde.
men nu är jag iaf hemma och ska snart börja plugga. inte så kul men måste.
så ni får bilder och sånt senare efter jag duschat och allt.

towe kommer nog hem snart också<33333333
hon kanske inte orkar då blogga men det trorj jag nog:)
men isf förstår jag henne. hon är nog ganska så trött/utsliten nu.

men ahja, hörs sen puss/ida


såg föresten en film i helgen som hette huset vid vägens ände.
fyfanihelvete vad läskig den var!
jag kunde knappt somna på kvällen för jag tänkte på gubben under sängen:((
den hade iförsig sämsta skådespelarna, det var så man typ skrattade åt dom,
och manuset, eller asså deras repliker, ah det var ännu värre..
men vill ni se på nått läskigt så se den(y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0