ingen bild mkt text

nu har jag gjort diagnosen på matten och repetion. inte alla uppgifter men lite iaf, och det är inte mkt jag fattar kan jag ju säga....
fattar seriöst, iiiingenting :o jävla x och y :'(((((((((((((((((((((

men ah det får gå som det går, mer går inte att göra. nu sitter jag iaf i soffan och kollar på tv. kl 8 är det wipe out och sen ska jag nog sova. så mer inlägg blir det inte. jag är skiiiiiiiiiiit trött :(
kmr aldirg komma upp ur sängen imr :o

men ah imr efter skolan åker jag först hem till elin en snabbis och fixar med sommarjobb, sen går jag till emma där ida också är och så ska vi skriva klart våra uppsattser i NO:n, sen när jag kmr hem måste jag plugga franska. för har franska prov på tisdag:(
men ah vi hörs kanske imr när jag kmr hem från emma, fast det är inte säkert. om vi inte hörs imr, så hörs vi kanske på tisdag och om inte då på onsdag och om inte då på torsdag :)
haha ne, men jag har verkligen fullt upp. ska ju typ kanske träna på tisdag och torsdag också. så ah, ni får stå ut med en usel uppdatering här denna veckan. på lovet blir det förhoppningsvis bättre :)
men hörs nångång puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0