kalla pannkakor med socker och mjölk.

MUMSSS!

nu tänkte jag göra ett sista inlägg innan jag lägger mig och läser lite so och sen sover.

idag efter skolan åkte jag somsagt upp på stan med emma, mötte tobbe och vi gick till kicks, jag köpte lite saker och sen gick vi och åt på la baugete. gick på stan tills dansen började. lika kul som alltit fast hade ju såklart vart roligare om man inte var sämst och ovigast i gruggen -.-' aja, sen blev vi hämtade av magnus vid 8 nångång. duschade, åt och nu sitter jag här!

imorn blir att plugga hela dan när jag kommer hem och på torsdag, eftersom vi slutar 10 över 11 (kanske kl.10 tillochmed om vi inte har någon bild:D) så ska jag gå på stan med lena, blir en lena och ida dag då, mysigt<3 kanske ska vara med vera på kvällen, får se:)

här kommer lite bilder på det jag köpte.
hörs vi imorn igen! pussar/ida



 

från kicks
värmeskyddsspraysak - 70kr
foundation - 140kr

 

från ur&penn
örhängen - 59kr



Kommentarer
Postat av: Louise

är den foundationen bra? :)<3

2010-03-03 @ 17:57:03
URL: http://holmlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0