kläppen here i come

godmorgon!

pappa väcke mig halv 8. startade datorn direkt och har nu kollat bdb, facebook och alla bloggar jag läser en sista gång, buhu hah ne inte en sista gång direkt men ah :)

nu ska jag snart springa ner på toa, är as kissnödig!!!!!!!!!!!!!
sen ska jag ta på mig resekläderna. vanliga mjuka svarta leggins och en stor mysig t-shirt. jag kör nog också på bulle och no make up idag :) lixom varför sminka mig för? ah iaf sen ska jag bara packa ner det sista. necisärerna och det :) sen ska jag också äta frukost med =>

sen blir det en lång bilfärd, men min mobil är fullproppad med musik! love

kl 9 åker vi somsagt och jag kmr hem på söndag kväll :) hörs då
puss/towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0