lång tisdag

godmorgon. gick upp för 20minuter sen och nu är jag klar. blev mjukisdressen vi beställde med klassen och sen bulle bara. det är en lång skoldag idag och när jag kollade ut genom fönstret imorse så såg det väldigt kallt ut. så jag tyckte att det kändes bra med mjukis :)

efter skolan idag åker jag iaf direkt hem. sen blir det att plugga järnet. så jag kmr inte blogga förens på kvällen eftersom att om jag startar datorn så kmr jag bara fastna vid den.
ingen dator för towe, förens hon har pluggat!

men vi hörs iaf senare ikv en snabbis, för sen ska jag ju kolla på dating in the dark kl 8 :)

ha en bra dag, puss/towe

ahha bilden är ju inte direkt den bästa, men ah en bild iaf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0