loccccckigt

på måndag är det ju sånna dära kort för 9orna.
vet inte om vi bestämt vad vi ska vara riktigt. men om vi ska vara det vi pratade om idag i skolan så var jag ju tvungen att prova min nya locktång nu när jag kom hem. gick inte så bra men det är för att det var första gången jag använde den kasnke? gjorde ganska slarvigt men ahja, nu vet jag att den funkar iaf:)

har iaf en babyliss ST70 i curl;

ett väldigt slarvigt resultat;



tipsar den iaf. för den är ju också en väldigt bra plattång
samtidigt som det var väldigt lätt att göra lockar med den.
bara det att jag inte fått in det rätta knycket än eller hur man säger!

ni får nån bättre bild nån gång  när jag blir bättre på det! puss/ida


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh vad fina lockar, jättefint Ida. DU är jättefin! <3

2010-03-11 @ 20:56:16
URL: http://holmlouise.blogg.se/
Postat av: Siri

Det vart ju jättefint :)

2010-03-12 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0