MIN DATOR FUNKAR!

godkväll!

nu sitter jag här med min älskade kära underbara dator!!!! den funkar nu asså och jag är enormt glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :)

dagen har varit bra. började med matteprov, mindre bra, och det gick sämst men ah senhar dagen varit bra.
efter skolan gick jag, emma, elin och ida hem till elin. jag och elin sökte sommarjobb och sen gick jag, ida och emma hem till emma. satte oss vid köksbordet och pluggade NO, drack te och åt mackor. och nu är vi klara med NO uppsattsen, bäst är vi flickor!!!!

när jag kom hem skullle jag plugga franska eftersom att jag har prov imr, men märkte att boken är i skolan-.-
ahhaha aja, provet får gå som det går, jag orkar :(
men snart kmr iaf mamma hem med en kyckligsallad till mig och då ska jag lägga mig i sängen och kolla på spårlöst! ska också försöka komma ihåg franskan hah:)
men bloggar inge mer idag men hörs nog imr om jag har tid. har träning men vet inte om jag hinner gå på den :'(
men vi får se hur det blir. hörs iaf nångång puss/towe

och föresten så vill jag tacka för de söta kommentarerna :)
tack kära ni, vi tkr det är jätte kul med kommentarer så forsätt kommentera sötnosar puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0