min gårdag

sådär, nu sitter jag i min säng och har tv;n på. melodifestivalen :)
här kommer min gårdag och dag:

började med att jag, ida och elin åkte in dit vid kanske 7 nånting. va lite segt i början men blev bara roligare och roligare. träffade folk, och ah det är ju inte fel det :)
men vid kanske 1 elr 2 nånting så ville elin och ida åka hem. ja ba; jahapp, hah :d
men det var roligt iaf, blev bara roligare och roligare faktiskt :D fett mysigt. men iaf när kl va kanske 06:30 nånting så hoppade jag, elin och mickan på 11an. vi skulle ju åka och städa på rejmes. men det va ju inte fören 8. så vi bestämde oss för att åka runt allting. alltså så åkte vi till adolfsberg. och där vänder ju bussen och ah sen skulle vi gå av vid rejmes sen (y)
haha fett mysigt hade vi det ju. massa fika och matsäcksaker, haha fett flummiga var vi också(a) elr mickan sov typ, elr försökte. jag och elin kunde inte vara tysta och kunde inte sluta skratta. haah vi tog massa fula kort, pratade med busschafören och krigsmålade varandra med kajal. haha för fula. sen när vi kom fram till adolfsbergs sista hållplats där så kom busschafören bak till oss och frågade vart vi skulle haha och elin ba; vi ska på firmafest på rejmes. hahhah värsta skrattattacken då elr! hah, men sen lyckades vi iaf förklara för honom att vi skulle städa på en firmafest (y)
när vi kom till rejmes hittade vi inte vart vi skulle, men tillsist så(y)
började städa massa, gick typ på 2timmar eller nånting. och jag och elin fick sitta i en lastbild (h) coola är vi allt!

efter det åkte jag hem, duschade, åt en macka och sen somnade och ja, sen vet ni hur det gick sen... hah

men ah, här kmr faktiskt lite bilder. bjuder på dom


tandborstning i väntan på bussen!




mickan sötnosen, haha<3


fyfan vad snygga, erkänn? hahahah


sweetis


MUMS                                FILLIBABBA


hihi, elin?(a)


kakor, godis osv
haha mums fillibabba<3

men ah, nu orkar jag nt lägga in mer bilder, hörs sen igen puss/towe

Kommentarer
Postat av: elin

hahah bananen! för bäst :D

och tack för översuddningen (a)<3

2010-03-07 @ 02:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0