mkt text ingen bild

godnatt, elr snart iaf :)

sitter i sängen nu. tänderna är borstade, bredvid mig står det ett kallt glas med vatten, jag ligger nerbäddad under täcket och beyoncé-hello är på!
livet är bra ibland :)

ida åkte vid 10 och då blev jag ledsen:( kmr saknar henne så otroligt mkt alltså<3 men vi ska smsa sönder =>

ah iaf, som ni kanske vet så åker jag imrbitti. elr åker kanske vid 9 nånting, och kl 8 kmr nån electriker och ah man vet aldrig, han kanske är snygg, så ska upp 5 och fixa mig :)
hahahahah ja, jag skojade!!!!!!!!!!!!!! elr inte om att han kanske är snygg(a) utan att jag ska upp 5. för det ska jag verkligen inte, haha jag kmr säkert sova till kanske 8 elr nånting. måste packa det sista, ta på mig, äta frukost och fixa mig lite smått. men om jag hinner bloggar jag imr innan ja åker :)
för ja, jag kmr nt kunna blogga därborta. men jag har kameran med mig, så bilder lär det ju bli när jag kmr hem:D

och föresten så ser familjen norgrens (normal branch, hahahaha bara ida som fattar!) nedervåning ut som ett bombnedslag. spisen står i hallen, i lilla tv-rummet står kylskåpet och i källaren finns matbordet, haah ah ni kanske fattar. själva köket har inget tak, inget golv och ingen tapet. låter fint va? haha som tur är så kmr det vara massa arbetare här när vi är borta, så det ska nog ordna sig hhi :)

nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen tills den långa bilresan imr, men hörs förhoppningsvis en snabbis imrbitti :) annars så får ni ha de så bra och så kmr jag hem på söndag kväll :)

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0