mycket text, ingen bild

ingen vidare bra uppdatering idag inte, och imorn blir det inte mycket bättre.


följde med emma hem efter skolan och vi frossade mat somvanligt (om man nu säger så?) åt jävligt mycket iaf! sen har vi pluggat resten av dan. inte mycket eftersom vi suttit vid datorn, dansat osv men lite då och då iaf:) åkte hem vid halv 10typ och åt lite tårta när jag kom hem(y) sen rakade jag benen, smörjde in med bodylotion och massa och nu ska jag packa upp idrottskläderna och packa danskläderna till imorn. därför jag inte kommer blogga mycket ju eftersom jag åker upp på stan med emma efter skolan, äter och sen ska jag köpa lite saker och sen är det ju dans. kommer hem vid halv 9 ung, duschar då och sen måste jag plugga. ligger så jävla mycket efter i allt nu och har så sjukt mycket prov och grejs så det blir ingen rolig vecka kan jag ju säga:'( aja nu ska jag fixa det dära och sen läsa lite so. efter det soooooovaa! hörs tomorow pussis/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0