new kitchen

hej bloggen!

jag har precis satt mig i sängen. ska läsa lite mer NO och sen väntar jag på att andra avenyn ska börja men det börjar ju 9 så jag har ganska lång tid på mig att läsa. haha men jag fattar ingenting så det är svårt :(

ah som ida sa så har ju dagen varit bra och skön :)
när jag kom hem satte jag mig direkt och pluggade NO och franska. franskan kan jag rätt så bra nu, men inte no:n -.- åhhhhhhhhhh damp får jag
men sen vid 6 kom pappa med en pizza till mig, då blev jag lite gladare. tog bort sminket och så förut också så nu ska jag bara borsta tänderna :) men det gör jag om en stund innan AA

tänkte lägga in bilder på dagens snart också.

och sen skulle jag bara säga att ni har ju märkt att vi äter hämtmat varje dag, men det är ju för att vi nått kök (a)




såhär ser köket ut just nu, golv och tapet ska fixas. sen är det typ bara inredning, electricitet och avlopp/vattensaken kvar :)

men hörs snart igen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0