seg dator

tjaaa:) inte bloggar nått idag ju men efter att jag kommit hem från towe städade jag rummet, var barnvakt och lite sånt och sen var klockan helt plötsligt 9?? jag ba whatttt? jävlar vad fort den här dan har gått alltså.
och bilder är skitsegt och funkar knappt att ladda upp så det gör jag imorn istället.

imorn är jag föresten barnvakt på morgonen och då ska kinn och jag ha ett litet spa här hemma. hon har tjatat i typ en vecka om att hon vill ha ansiktsmask (för det storasyster gör ska ju hon också göra) så imorn går hennes önskan i uppfyllelse! heh, ne men ah jag måste ändå måla naglar och sånt och fräscha inför stockholm på tisdag!

nu ska jag iaf bortsa tänderna, sen kolla lite bloggar och sånt sen spela lite sims kanske. sen sova. så vi hörs imorn igen:) puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0