svar på kommentar

Louise
är den foundationen bra? :)<3

svar: jag vet att du frågade ida. elr det va ju lixom hon som la ut bilden :)
men jag har nämligen också den så jag tänkte att jag lika gärna kunde svara hihi(a)
och mitt svar är: ja!
jag tkr att den är jätte bra! den bästa jag har haft förutom mary kay, men ingenting slår ju den. synd bara att den är så dyr...
men ah till sak. foundationen är ganska dryg så den räcker länge. och ansiktet ser jämt och lent ut när man har på sig den, så den tippsar vi om!
ida tkr nog precis likadant som jag eftersom att det var hon som tippsade mig om den :)

puss/towe


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så jättemycket sötaste Towe!<3 Puss :*

2010-03-03 @ 19:55:54
URL: http://holmlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0