tröttttttttare kan man nt vara

nu har ida precis åkt. alltid lika tråkigt. och jag känner mig som en bad friend för jag har varit sur hela dagen. förlåt gumman, hah men lite skratt har vi iaf fått(a)
älskar dig mest, det vet du!

sitter här i min ensamhet och pluggar nu. har gjort klart franska saken, bara nåra saker jag inte fattar som hon måste hjälpa mig med. och nu håller jag på att skriva rent svenskan. sen ska jag nog plugga lite matte.

ikväll blir det hemmakväll såklart. jag orkar fan inte röra på mig. så det blir nog ligga och kolla melodifestivalen och mysalite. är så jävla trött så ja, man kan ju säga att jag längtar tills jag kan gå och lägga mig.
förut tog jag ju en dusch också(innan jag somnade) och det va det skönaste jag gjort på flera veckor, hah fyfan(L)

nu ska jag plugga lite. sen när det är klart skriver jag om gårdagen, puss/towe


efter städningen fick man ta varsin cider, mummsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0