vi hissar och dissar

HISS

-att snön håller på att smälta!!!!!!
men sen så snöar det ju lite då och då andå och det är ju såklart
diss på det men det går åt rätt håll iaf:)

-skinnjacka med stickat under!
så jälva fint! typ med grå stickad kofta under. snyggtttttt
viste att kenza hade bild på det men kunde inte hitta den nu bara för det.
men på denna ser man ju ungefär iaf.



DISS
att jag har en ligg garderob och att mina kläder inte får platts längre...
asså ligggarderob, då manar jag när man viker och lägger in kläder på hyllor eller i lådor istället för att hänga dom på galjar. så jävla jobbigt. och så ser man inte alla kläder då heller så det är massa kläder jag inte använder pga det. sen får jag mula ner kläderna i lådorna så att det knappt går att stänga och vissa kläder hänger på galjar eller krokar mitt i rummet för att dom inte får platts i garderoben!

men snart, när vi är klara med köket, så ska vi ju bygga ut min lilla bod så jag får garderob där inne! WOHOOO! typ en walk in closet! det blir ju inte liiiiite niceeeee vaaaaa:)


den här lille fulefan har jag fått ställt in för att ha nånstans
att lägga mina kläder som inte får plats i...

denhär ännu snyggare garderoben!

mjukisdressen på som ni kanske ser, så nu ska jag ner och kolla AA.
hörs efter det! pussbye/ida

 


Kommentarer
Postat av: emma

lilla gumman, då har du alltså en byrå....hahahha jag höll på att dö........................ligggarderob HAHAHHAHAHA(a) förlåt stumpan, men lät lite kul :)<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-03-24 @ 21:26:36
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0