vi hissar&dissar

hiss:

att det är lov!
såklart det måste hissas lixom! och jag tkr att lovet har varit långt. elr asså det har knappt börjat jag vet, men endå känns det som om det har varit långt. det är ju måndag idag, och alltså 1 vecka och 1 dag kvar tills skolan börjar igen! fett nice säger jag bara!

att jag ska till stockholm med mina käraste vänner imorgon! kommer bli hur kul som helst, här ska shoppas!

att jag har varit duktig och sparat pengar, yes, nu har jag en hel del att ta med mig till huvudstadeeeeeeeeeen

att mitt rum är skiiiit fint! inte ett enda dammkorn någonstans!

diss:

att det är tråkigt väder ute! snön håller på att försvinna och det är ju såklart bra, men varför kan det inte vara sol ist? :(

oj, haah jag hade inte alls mycket att dissa märkte jag nu! men det är ju bara bra (a)
puss/towe


stockholm!


jag igår när jag städade hahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0