22.34

kom hem vid halv 10, åt och nu sitter jag här

idag:
efter skolan åkte jag upp på stan och mötte emma.
och påväg till la baugette mötte vi också jennifer som joinade=)
åt tittade lite på stan och sen åkte jennifer hem och emma och jag till nya parkteatern och skulle kolla på vår dansgrupps genrep ju. men så blev det ju inte. trodde dom skulle dansa 6. men hela vårshowsgenrepet började då och vi satt i 3 timmar utan att vår grupp dansade och sen var det slut??? men det var roligt iaf =D och eftersom jag inte kommer kunna gå på showen på fredag så var det bra att jag fick se den idag ju! var riktigt bra, rekomenderas att åka och kolla på! nu ska jag ta bort sminket men vi hörs snart, puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0